Anonym | Nie vždy treba hneď meniť viditeľné veci, niekedy stačí zmeniť aj tie nevyditeľné, ale s ktorými sa stretávame každodenne. Nič ma nerozhádže viac ako ignorantsky šofér MHD - plyn , brzda a tak dookola. MHD už dávno nieje len o prevoze ľudí z miesta A do miesta B, to je základná služba, za ktorú si ľudia platia. Spoločnosti poskytujúce služby by nemali zabúdať na komfort zákazníka, (nemali by zabudat ze vezu zakaznika nie tovar) a tomu prispôsobiť svoje služby. Viem si predstaviť (a hovorim to z vlastnej skúsenosti mimo Slovenska) že sa dá viesť autobus, trolejbus, električka aj iným spôsobom ako tým bratislavským. Cesta hromadným prostriedkom by mala byť pokojná a zákazník by sa nemal cítiť ako by šiel na horskej dárhe, ale naopak mal by si vychutnávať výhľad, ktorý mu táto cesta poskytuje.
ps:otázka: preco dopravný podnik neposkytuje pripojenie sa na internet v dopravnom prostriedku zadarmo? Hoci necestujem mhd pravidelne ale cas od casu ju vyuzijem a vtedy, ked si sadnem na volne miesto a rozmýšľam ako strávim 5-10 minút strašného cestovania a ako by som mohol zabudnúť, že cestujem bratislavskou MHD, podvedome vyťahujem smartfon z vrecka a pripájam sa na internet, potom ale zistím, že vlastne internet nemam predplatený a tak vypinam telefom a uzivam si výhľad.
Ak chcete dostať ľudi do MHD poskytnite im kvalitné služby. Kto už dnes nema smartfon a nepoužíva internet?? Podľa môjho nazoru, ak si mám vybrat medzi cestou pešo, cestou normalnou MHD a cestou MHD s pripojenim na internet, jednoznačne vyberám cestu s internetom a už vôbec by som neuvažoval o ceste pešo.
s pozdravom ľuboš |